Moikka kaikki! (: haluisin kertoo teille yhest mulle aika tärkeest asiast. Mun huonost olosta, mul on esiintyny jo aika pitkää sellasii poissaolokohtauksii & esiintyy edellee :( ne voi kuulostaa tosi hurjilta, mut ne ei oo. Koulus mua on kiusattu just niitten takia, koska mun frendit ei ollu oikeen uskonu niitä ne luuli koko ajan et feikkaan! mua on nimitelty,satutettu henkisesti & vähä fyysistestikki. Oon joutunu pois porukasta,on tönitty, on näytetty käsimerkkei... Sanon nyt muutamii sanoi jolla mua on haukuttu: ''hanki huora elämä!'' ''miks oot ees olemassa?'' ''sä oot pilannu mun elämän!'' ''tapa ittes pliis!'' - noi sanat on rikkonu mut iha täysin sisält! - Mul on ollu tosi paljo sairaalareissui :( kaua mun on kestettävä tätä paskaa oloo?

Kiitos, ku luitte tän <3 ! toivottavasti kommentoisitte tähän. :)